آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

شب تولد

1392/8/4 11:12
437 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مامانی

الان خوابی و من دلم خواست برات بنویسم .

فردا برات تولد گرفتیم 22 روز زودتر - چون روز تولدت فردای عاشوراست و نمیشه جشن گرفت

از روزی که تصمیم گرفتم برات تولد بگیرم هر شب تو خواب هم دارم کارای تولدت رو انجام می دم نیشخند

امیدوارم کارام تمام بشه و جشن خوبی داشته باشیم

ایشالا میام و برات می نویسم که خیلی بهت خوش گذشته و حسابی رقصیدی ... کاری که خیلی

دوست داری ... دوست دارم یه دنیا ... دنیای کوچولوی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

zahra
2 آبان 92 14:59
سلام عششششششششققق اجیییی.خوبی عزیزدلم؟؟اجی مهصومه گلیعیدت مبااارک بااااشههه...
اجی قهری؟تقصیر منه وبت وا نمیشه؟؟والا راس میگم.وگرنه ک توبهترین اجیمی.نمیشه ک فراموشت کنم.هوم؟تولد اریساا خااانوم مبااارککککک ....
خب چخبر؟الان با گوشی اومدم که وبت وا شده از این ب بعدم با گوی باید بیام.
اجیم خیلی دوست دارم
بی صبرانه منتظر حضورتم


سلام عزیزم خوبی
راست میگی که باز نمیشه ؟ آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی حتماً مشکلش رو حل میکنم.
منم دلم برات تنگ شده . زود زود بهمون سر بزن که کلی خوشحال میشیم
مامان آیلین
3 آبان 92 18:09
عزیزم تولدت پیش پیش مبارک بهتون خوش بگذره


مرسی خاله جونیییییی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:32
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا

اومدمممممممم
SaYa
3 آبان 92 23:59
عزیززززم ایشالله که بهترین تولد میشه:♥♥♥


مرسی عزیزم ایشالله
مامان فرنيا
4 آبان 92 9:10
تولدت مبارك عزيز دلم
ماماني زود زود پست تولد


مرسی خاله جونی
چشم زودی میایم پیشتون
زهره مامان بارسین
5 آبان 92 10:56
ما هم پیشاپیش تولد آریسا جون رو تبریک می گیم


مرسی خاله جونییییی ما زودی بر میگردیم با پست تولد
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 21:52
تولدت پیشاپیش مبارک خوشگل نازممممممممم


مرسی خاله جونی تو این یکی دو روزه میایم
خاله ساناز
8 آبان 92 9:15
مامان آریسا دلمون ضعف کرد تروخدا زودی بیا و خاطرات تولد فرشته ی خوشگلمونو برامون بگو بدو دیگه


خب مامان آریسا سرش شلوغه و وقت کمی داره اما زودی میاد




عمه حدیث خوشگله
11 آبان 92 16:06
سلاااااااااام ما برگشتیم بیاین پیشمون منتظر دیدن عکس های تولد یکسالگی آریسا جون هم هستیم.
خاله
11 آبان 92 19:36
خدا حفظش کنه........

وب دختری منم بیا...........




چشم حتما میایم پیشتون
مهرنوش مامان آرنیکا
25 آذر 92 23:51
عزیز دل خاله تولدت مبارک ایشالا لبت همیشه خندون باشه
ساناز و معصومه
پاسخ
مرسی خاله جونم ممنون