آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

بیمارستان پاسارگاد

1392/3/21 16:37
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

هوراامروز 24/08/1391 ساعت 5 صبح بیدار شدیم و آماده شدیم .

وای که چقدر هوا عالیه. هوای خنک پاییزی

ساعت 6 رسیدیم بیمارستان پاسارگاد . مامان ساعت 6:07 رفت برای بستری . خیلی منتظر بودیم اما انتظار شیرینی بود.

ساعت 9:45 خبر دادن که توی عزیز دختری ، دختری که برای همه عزیز و اندازه ی دنیا دوسش داریم.

البته خاله جون تو ساعت 9:30 به دنیا اومدی. ماچ

من تو رو دیدم خاله، خیلی کوچولویی  خیلی . بهت خوش آمد گفتم و انتقدر خوشحالی کردم که داشتم بال در می آوردم . از خوشحالی گریم گرفت اما یه کم عزیزم

آخه تو فرشته ای ، خیلی نازی قلب

مامان پروانه و بابا و من منتظر مامانیم . بقیه هم تو راهن. خاله سانازم رفته که برای توی خانم گل ، گل بخره و همه و همه دارن میان

آخه باید برای ورودت جشن بگیریم عزیزم.

فکر کنم ، نه حتما" فرشته ها برات دلتنگن ، آخه به دنیا که اومدی آسمون شروع به باریدن گرفت . بارون نم نم می باره .آخه فرشته کوچولوی ما آسمون و ترک کرده و اومده پیشمون .

به دنیا خوش اومدی عزیز دل خاله ها

 مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)