آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

1 سال و هفت ماه و یک نی نی جدید

1393/3/25 15:53
671 بازدید
اشتراک گذاری

 

آریسا کوچولو 19 ماهگیت مبارک خاله

هزار ماشالله خانوم خانوما شدی عزیزم

 

 

 

امروز یعنی 25 خرداد

داداش کوچولوی درینا خانوم ناز نازی به دنیا اومد

خاله شیما ، عمو خشایار

بهتون تبریک میگم

شکلکـــْـ هایِ هلــن هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکلکـــْـ هایِ هلــن

نی نی جدید دوست داریم

درینا کوچولو بوووووووووووووووووس

 

پسندها (4)

نظرات (6)

مامان پریاو رادمهر
25 خرداد 93 18:40
مسیییییی خدا نکشتت می گن دل به دل لوله کشی داره اتفاقی رفتم تو لیست وبلاگا اریسا رو انتخاب کردم دیدم تویی اریسارو دیدم عکستو دیدم خیلی تعجب کردم و خوشحال شدم ماشالا مسی خیلی نازه از چشم بد دور باشه کار خدارو می بینی منو تو اینجا
ساناز و معصومه
پاسخ
پریااااااااااااااا خیلی خوشحال شدم نه تعجب کردم اصلا چرا قبلا در مورد وبلاگ حرف نزدیم زودی ادم کن که منم اومدم
مامان فرنیا
25 خرداد 93 20:02
تولدت مبارک عزیز دلم قدم نی نی جدید هم مبارک باشه اول وقتی عنوان را دیدم گفتم شاید آریسا گلی داره خواهر یا برادر گیرش میاد
ساناز و معصومه
پاسخ
نه خاله حالا بذار آریسا بزرگ بشه
♥مرجان مامان آران و باران♥
26 خرداد 93 0:31
ای جانم مبارکه 19 ماهگیت فدات شممممم تولد دادشی درینا جونم مبارککککککککککککککک
ساناز و معصومه
پاسخ
مرسی خاله مرجان
مینا
28 خرداد 93 16:48
19 ماهگیت مبارررررررررررررررررککککککککککک
ساناز و معصومه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:47
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا سر سفره افطارتون ما رو از یاد نبرید. التماس دعا
مینا
7 تیر 93 16:26
خیلی دیر به دیر میاین هااااااااااااااااااا