آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

13 بدر

1392/1/28 9:29
385 بازدید
اشتراک گذاری

اولین 13 بدر آریسایی

ایشالا همیشه بلا ازت دور باشه عزیززززززززززم

 

بهترین 13 بدر بود چون گل دخترم با ما بود

هر چند باید گفت که طولانی ترین روزی بود که در فضای باز بودی

و شب حسابی خسته و کلافه شدی اما با یه خواب شیرین دوباره فرداش با لبخندت

 دل من و بابا رو شاد کردی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

باباي مليسا
17 فروردین 92 9:45
سلام . ضمن آرزوی سالی پر از سلامتی ، خوشی ، مهربونی ، همدلی ، عاقبت بخیری و خلاصه تمام آرزوهای خوب و قشنگ برای شما و خانواده محترمتون و تبريك بخاطر نوشته هاي زيباتون باید عرض کنم که وبلاگ ملیسا خانم با کلی عکسهای متنوع به روز شد . خیلی خوشحال می شیم تا سال جدید ملیسا رو با بازدید و گذاشتن یک یادگاری زیبا ، قشنگتر و دلنشین تر کنید . منتظر شما و یادگاریهای زیبای شما هستیم.

بله حتماً :-) ممنون از اینکه به وب آریسای ما سرزدین

مامان دخترا
17 فروردین 92 16:51
این باغ لاله کجاست؟چه قشنگه!


پارک آب و آتش . واقعاً قشنگه حتماً با دخترا برید :-)
مامان سانيار
18 فروردین 92 11:37
به به چه گلاي خوشگلي
مخصوصا اين گل با لباس قرمز جلوي عكس خيلي ناز خوشگله هزار ماشالههههههههههه


مرسی :-)
امسال عید با آریسا رنگ و بوی دیگه داشت همه ی ماهارو شاد شاد کرد البته خوش سفرم هست این گل دختر
مرجان مامان آران
20 فروردین 92 12:34
عزیزمممممممممم خیلی عکس خوشگلیههههههه خوشحال شذم بهمون سر زدین
لینکتون کردم


مرسی عزیزم من هم لینکتون کردم
شیما مامان درینا
22 فروردین 92 9:10
سلام به آریسای گل و خاله های مهربونش ما تونستیم این خانوم خوشگله رو از نزدیک ببینم ماشالا خیلی مهربون و خوش خنده اس براش اسپند دود کنید امیدوارم همیشه سلامت و خندون باشه در کنار مادر و پدر عزیزش


مرسی عزیزم ایشالله برای شما سالی خوب باشه و برای درینای خوشگل و نانازی شما
سارا مامانی شیدا
22 فروردین 92 18:04
امیدوارم به همه ارزوهات برسی عروسک خانم خاله مهربون آریسا جون مرسی که به وب دخمل من سر میزنید با اجازه لینکتون میکنم تامنم بتونم بیشتر بهتون سر بزنم


ایشالله سالی پر از شادی و سلامتی برای هممون باشه .
من هم لینکتون میکنم تا بیشتر آشنا شیم
الهام
23 فروردین 92 22:12
ای عکسهای قشنگ

ای مامان وبابا خوش سلیقه

اریسا جون خوش به حالت خاله

انشاء اله سالی برسه که خودت سبزه گره بزنی عزیزم می بووسمت




مرسی خاله الهام عزیزم .ایشالله اون روز برسه ...