آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

روز پدر (مامان)

1392/3/6 8:32
508 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 تقدیم به بهترین بابای دنیا


niniweblog.com

با کمی تاخیر چون وقت نبود اما برای تشکر هیچ وقت دیر نیست

این پست تقدیم به بابا رضا از طرف آریسا و مامان

 

بابا رضا اولین سال پدر شدنت مبارک


 

برای تشکر و قدر دانی از همه محبتات هیچ کلمه یا جمله ای نیست ..

هیچ چیز نمی تونه تمام خوبیات رو به تصویر بکشه یا تفسیر کنه ..

اما من و امیدوارم آریسا همیشه به یاد داشته باشیم که هرگز برای ما کم نذاشتی قبل از به دنیا آمدن آریسا بزرگتریم حامی و پشتیبان من و حالا  ما شدی ..

تمام توجه و لطفی که بی دریغ در دوران بارداری ...و تا به حال داشتی وصف نشدنیه .. عشقی که به من داشتی  همیشه بزرگترین پشتیبان برای من بوده ..

شب بیداریات با تمام خستگی که ازکار داری اما به من کمک می کنی ..

وقتی خسته و بی حوصله میشم و برنامه سفر و گردش می زاری..

از هیچ چیزی توی خونه دریغ نمیکنی ..

مرخصی برای کمک به من و توجه بیشتر به یکی یدونه ..

و همه محبت هایی که تمامی نداره و همه اینها هر روز تکرار میشه..

امیدوارم خدا این عشق رو جاودانه کنه و آریسا همیشه بدونه که باید قدر این بابای مهربونو بدونه

و با موفقیتاش دل بابایی رو شاد کنه

هر روز ، روز بهترین هاست برای دوست داشتنت هر روز هم کم است

بابا رضا دوست دارممممممممممممممم

همسر عزیزم دوست دارمممممممممممممممم

روزت مبارک

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامانی درسا
6 خرداد 92 3:54
روز پدرو به بابای مهربون تبریک میگم خاله های مهربون من شما رو لینک کردم خوش باشین و این گلی خانمو ببوسین


مرسی عزیزم حتماً شما هم لینک شدین
خاله ی آریسا
6 خرداد 92 8:34
عااااااااااشقتیم خاله جونی بابا تورو خوابونده یا تو بابایی رو خوابوندی ؟؟!!!! ایشالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت و سلامت باشید خواهری جوننننننممممممممممم
خاله الهام
6 خرداد 92 8:42
سلام خاله مهربون لطفا بيا خصوصي عزيزم


خصوصی رو چک کن عزیزم
مانلی مادر باران
6 خرداد 92 9:41
روز بابای مهربون اریسا مبارک باشه


مرسی عزیزم . روز همه ی باباها مبارک
بابا آریسا
6 خرداد 92 11:25
تو نسیم صبحگاهانی ردایت ستاره دوز اما مرا به روز راهی نیست... با من بمان از هنوز تا به همیشه ... ماه را به سجده ات خواهم نشاند اگر بدانم ثانیه ای از رویاهایت را با تو شریکم ... عاشقتونمممممممممممممممم
خاله الهام
6 خرداد 92 12:17
مرسي از راهنماييت گلم يه كوچولوي ديگه مشكل دارم
مامان بهراد
6 خرداد 92 17:20
واااای من واقعا عاشق این گل دخترشدم با اون فیگورهایی که میگیره موقع عکس انداختن...یه ماچ محکم ازطرف من وبهراد بکنید این فسقلی روروز بابای مهربونش هم مبارک...


مرسیییییی روز آقا کوچولوی ما ، بهراد جونم مبارک
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
6 خرداد 92 18:28
وای خدا چقدر آریسا کوچولو شبیه باباشه

خدا حفظش کنه




مرسی خاله جونی . بوووووووووووووووووووووووووس برای محمدپارسا


مانلی مادر باران
7 خرداد 92 8:42
عاشق اون نگاهتم آریسای ناز


نگاههای آریسایی : پر از شیطنت و شادی
مرسی خاله ی مهربونم
قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
7 خرداد 92 10:44
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
خاله ساناز
7 خرداد 92 12:52
شادیتان همیشه پایدار و طولانی .....
مامان وانیا
8 خرداد 92 2:36
سلام عزیزم من مامان وانیا هستم مرسی بابت اون پیام محبت امیز که تو وب وانیا نوشته بودی عزیزم من دوستی شما رو با افتخار می پذیرم دو نکته جالب تو وبتون دیدم اول اینکه اریسا دقیقا یکسال از وانیای من کوجکتره وانیا متولد 25 ابان 90 هستش و دوم اینکه فکر کنم اگه اتلیه هیمن رو بخاطر نزدیکی به خونتون انتخاب کرده باشین فکر کنم تقریبا بچه محلیم چون اتلیه تو بنی هاشمه مام خونمون تو خ مجیدیه هستش امیدوارم همیشه اریسای عزیزمون خوب و خوش باشه بهر حال خوشحال میشم بیشتر به ما سر بزنید


خواهش میکنم وانیا واقعاً فرشته ی نازیه خدا حفظش کنه
چه جالب ، خونه ی خواهری ما هم مجیدیه هستش . پس بچه محل هم هستین . امیدوارم آریسا و وانیا و همه ی دوستای نی نی وبلاگی در آینده دوستای خوبی برای همدیگه باشن
مامان زهرا
8 خرداد 92 2:37
بیائید تا هستیم همدیگر را لمس کنیم، سنگ قبر احساس ندارد . . .



ایشالله همه قدر همدیگرو بدونیم و هیچ وقت، هیچ وقت افسوس نخوریم
مامان بهراد
8 خرداد 92 8:15
من دوباره اومدم دلم براي آريسا جون تنگ شده راستي ميخوام قالب وبلاگ بهراد و عوض كنم كمكك كن پليزززززززززززززززززززززززز يه سئوال ديگه دارم اون عكسهاي آريسا كه تو پست ثابت گذاشتي و عوض ميشه رو كدش رو كجاي تنظيمات وبلاگ بذاريم.


مرسی عزیزم
برای قالب تو کدوم قسمت مشکل دارید؟
من از ویرایش قالب استفاده کردم . اون عکس هارو هم تو قسمت پست ثابت وبلاگم کپی کردم. اگه بازم راهنمایی خواستید بگید . خوشحال میشم
مامان ثنا
8 خرداد 92 9:46
ممنون خاله ها که سر زدید. آریسا جون با افتخار تمام لینک شد
مامان آرتین
8 خرداد 92 13:22
مرجان مامان آران
8 خرداد 92 22:32
عزيز دلم كه انقدر شيرينيييييييييييييي
شاد باشيد هميشههههههه


مرسی مامانییییییییییییییییییییییی یه بوس تپلی برای آرااااااااااااااان
SaYa
9 خرداد 92 13:26
عزیزم سلام
روز پدر به بابای مهربونت تبریک میگم و امیدوارم سایشون همیشه بالا سر تو و مامانی باشه گلم
قربونت برم با اون چشای نازت


مرسی دوست خوبم
مامان فرنيا
11 خرداد 92 10:52
واي عكس خيلي قشنگي گذاشتي و بابايي كه خواب رفته اما كوچولويي كه اثري از خواب در چشماش نيست و شايد فقط ده دقيقه اينطوري تحمل كنه بعدش باباي خوابالو رابيدار ميكنه و ميگه بازي


بابایی آریسارو نخوابونده که ، آریسا جونی باباییشو خوابونده
مامانی طهورا
11 خرداد 92 12:14
عزیزم دعوت شدین به یه بازی وبلاگی تشریف بیارین
نفر سوم شما هستین


مرسی عزیزم . ما هم الان شروع میکنیم .
البته این بازی رو میذاریم به عهده ی خواهری خودمون ، مامان آریسا
مامان ثنا
11 خرداد 92 23:55
ثنا بانو آپه. سر بزنید . خوشحال میشیم


اومدمممممممممممممممممممم
خاله حمیده
24 خرداد 92 16:39
بابا رضای آریسا، با این که خیی دیر شده اما حسابی روزتون مبااااارک. ایشالا همیشه کانون خانوادتون سبز سبز همچون بهار باشه


مرسی و ممنون که به یادمون هستی حتی اگه دیر بشه خواهری گلمممممممم