آریسا جونی، عزیز دل خاله هاشآریسا جونی، عزیز دل خاله هاش، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

♥♥♥ عزیزدل خاله هاش ♥♥♥

بازی وبلاگی

1392/3/17 5:01
296 بازدید
اشتراک گذاری

 

 از طرف دو تا از دوستای خوبمون  به یه سرگرمی دعوت شدیم که خیلی خیلی ازشون تشکر میکنیم مرسی از محبتتون عزیزا

الهام جون  و مامان طهورا جون

خاله ها گفتن خودم جواب بدم و این شد که منم دست بکار شدم هر چند دیر شد اما شد و سرگرم شدم

اینم جواب های مامان آریسا

 

 

١- بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟

از دست دادن فرصتهام

2- اگر 24 ساعت نامرئی میشدی، چی کار میکردی؟

به همه اقوام یه سری میزدم نیشخند

3- اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفت را داشته باشد،‌ آن آرزو چیست؟ 

آرامش همیشگی

 

4- از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک را دوست داری؟

سگ به خاطر وفاداریش

5- کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟ 

سیندرلا (همه دیالوگاشو حفظم)

6- در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

دست پختم خوبه لبخند برنج آبکش


٧- اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

تقریبا همه چیزو بهم میریزم البته باید دید طرفم کیه

 

٨- با مرغ، دریا، اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟

اصلن داریم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

 9- دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن


 10- اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال، گذشته و آینده سفر کنی، آن روز کدام است؟

 همین حال خوبه .لذت زندگی به راهی که میریم .گذشته ها گذشته باید آینده رو ساخت.

خیلی فکر کردم اما زمان حال بهترین بود.

11- چه رنگی هستی و چرا ؟   

قرمز گاهی کم رنگ مثل صورتی و آروم گاهی پر رنگ جیغ.


12- اگه قرار باشه از ایران بروی، کدام کشور را برای زندگی انتخاب می کنی؟ ا

 خارج نیشخند

نمیرم  همینجا خوبه .. فعلا آسمون هر جا بری یه رنگه .

 

13- بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟

 یه عالمه دارم  همشم دوست دارم.

14- اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی هستند؟

 مامانم و مامان رضا و حتما هم خودم و رضا دیگه.


15- اگه قرار بود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنی، اون کلمه چی بود؟

حسادت . از حسادت های دور رو برم خستم.

16- کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟ 

شخص خاصی نیست.

 

17- اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

میوه عشق

18- خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟      

سیب           

19- سه خصوصیت اخلاقی بدت؟ 

  نمی تونم وقتی از کسی ناراحتم بهش بگم و فقط تو خودم میریزم .

  بی طاقت . ولش کن نگم دیگه


20- کاشکی...... ؟

هیچکس حسرت گذشته رو نخوره

 

 

مرسی از دوستامون من هم برای ادامه از دوستای خوب دیگمون دعوت می کنم

    1 - مامان ساینای عزیز

     2-  مامان بهراد کوچولو

   3- مامان آرنیکای عزیز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

عمه حدیث خوشگله
19 خرداد 92 0:36
جواب هاتون به سوال ها زیبا بود،
البته یه جوابتون با جواب من یکی بود!
اونم حسادت


امان از این حسادت ، همه رو عااااااااصی کرده